Landing Page Optimering

Landing Page Optimering har fokus på én ting – at skabe flere handlinger = øget ROI

Hvad er en landing page? Det er kort fortalt den første side som den besøgende ser på dit site, og er uden tvivl den suverænt vigtigste side. Et site kan have tusindvis af landing pages, og det er derfor også svært at få det fundamentale overblik over implikationerne ved diverse ændringer.

Din landing page kan være den søde smilende kundeservicemindede pige i Magasin, eller den tyggegummignaskende, ligeglade tøs i Netto, og det du tror om din egen landing page, er ikke nødvendigvis det som dine besøgende oplever.

På nettet er vi alle dampbørn

Det bedste billede der kan gives omkring din udfordring med dine landing pages er at alle på nettet agerer som var de dampbørn. Koncentrationsevnen er helt i bund, og det er hundrededele af sekunder der afgør om man vælger at klikke tilbage i browseren eller ej.

Af samme grund er det uhyre vigtigt at opstille den rigtige landing page, med det rigtige indhold til de rigtige besøgende.

Få mere at vide om Landing Page Optimering

Få færre bounces og flere engagerede besøgende

Da det drejer sig om sekunder, er det også meget vigtigt at du først og fremmest ikke skræmmer for mange væk. Klikker de først væk er slaget så godt som tabt, og derfor er det vigtigt at ændre dine landing pages så flere besøgende engagerer sig i siden. Et større engagement er det vigtigste skridt imod en højere konvertering, og derfor en bedre bundlinje.

Efterprøvede processer hjælper dig videre

I Atcore har vi efterprøvede processer for konverteringsoptimering og landing page optimering der danner de helt rigtige forhold for at udforme og teste dine landing pages mod maksimal effekt.

Atcore’s ”blomst” er en visuel repræsentation af hvilke områder der er nødvendige for at en besøgende kan tage en relevant beslutning på dine landing pages. Disse områder er:

  • Motivation – hvilket udgangspunkt har den besøgende for at foretage en relevant beslutning.
  • Tryghed – hvilke elementer skaber tryghed for den besøgendes beslutningsproces.
  • Fordele – Hvilke fordele og unique selling points (USP’er) er der.
  • Tilgængelighed – Hvor tilgængeligt er indholdet, teksten og det som man beder den besøgende om at gøre.
  • Gulerod – hvilket ekstra incitament kan man give den besøgende for at beslutte sig nu.

Sådan hjælper Atcore dig:

Vi hjælper dig med at få styr på de nødvendige processer for kontinuerligt at forbedre dine landing pages. Vi kan bistå din egen organisation i at blive bedre til selv at forbedre dine landing pages, eller vi kan analysere, komme med hypoteser, wireframes, eksekvere og overvåge dine test af dine landing pages for dig.

Vi giver dig den ultimative guide til at optimere dine landingpages. Guiden gennemgår bl.a. de otte mest givende steder at optimerer samt et helt afsnit omkring optimering af sider til Mobil. Download din Ultimative Guide til Landingpage optimerings her

Få den ultimative guide til Landingpage optimering

Vi giver dig den ultimative guide til at optimere dine landingpages. Guiden gennemgår bl.a. de otte mest givende steder at optimerer samt et helt afsnit omkring optimering af sider til Mobil.

Følg Atcore


Recommend on Google

Mød Atcore

Atcore er specialiseret i at optimere digitale forretninger. Vi hjælper dig med at få mest muligt trafik til din forretning, sikrer at flere besøgende foretager værdiskabende handlinger, og skaber loyale kunder. Vi er et senior Team med de rette ambitioner og erfaringer, til at skabe en succes sammen med dig!

Mød dit Atcore Team

Atcores Nyhedsbrev

Styrk din digitale viden

  • Ugentlig opsamling af de bedste tips, blogindlæg, guides m.m.
  • Tips & Cases til bl.a. lead generering og højere konverteringsrate
  • Modtag nye e-bøger og Whitepapers
  • Vi sender nyhedsbrev ud én gang om ugen

 

Vi behandler din information fortroligt og sikkert! Vi sender dig ikke spam og videresælger ikke vores e-mail lister.