SEOnsdag: SEO vs. SEM

Thomas taler om SEO & SEM

(5) Kommentarer29. februar 2012 under SEO

SEOnsdag: SEO vs. SEM
5(100%) 4 votes


I denne uge sparker vi en testrunde af SEOnsdag i gang. I dag og de næste 3 onsdage fortæller Thomas om forskellige områder indenfor SEO.

I dag handler det om det evige spørgsmål, om du skal vælge SEO eller SEM. Altså organiske søgeresultater overfor de betalte. Thomas ser nærmere på fordele og ulemper ved begge dele, og giver dig forslag til, hvad du bør vælge, baseret på dine behov.

Gik du glip af sidst Thomas talte om SEO? Se videoen om fremtidens SEO her.

Hvis du er helt grøn i søgeoptimering, har vi også et blogindlæg for begyndere, der hjælper dig godt i gang.

For at få en idé af, hvad der kunne være spændende at høre om, må du meget gerne skrive en kommentar eller sende Thomas forslag til ting, han kan tale om i fremtiden. Hvilke SEO-områder, mangler du indsigt i?

Om forfatteren

Denice Brun

Head of Marketing

Denice er Atcores Inbound Marketing Manager og blogger om nyheder indenfor online marketing, brugen af sociale medier, discipliner indenfor konverteringsoptimering og retention.
Se profil ›

SEOnsdag: SEO vs. SEM
5(100%) 4 votes

Tags: , , , , ,

Kommentarer

  1. […] også sidste uges SEOnsdag om SEO vs. SEM, eller en tidligere video-indlæg med Thomas – Fremtidens […]

  2. […] Gik du glip af sidste uges SEOnsdag? Der fortalte Thomas om sociale mediers indflydelse på SEO, og ugen før, handlede det om SEO vs. SEM. […]

  3. […] Content og ugen inden det om sociale mediers indflydelse på SEO. I første uge så vi nærmere på SEO vs. SEM, og inden det kiggede vi på fremtidens […]

  4. […] SEO vs. SEM […]

  5. […] er procentdelen af CTR på de organiske søgeresultater og regner altså ikke visningerne på de betalte annoncer med, som findes i toppen, i højre side og i bunden af en Google visning. Undersøgelsen er ifølge […]

Få vores gratis 42 siders guide til SEO

Hvor starter du, når du er på udkig efter et specifikt produkt, service eller virksomhed? Langt de fleste begynder deres søgen på Google.

Vi giver dig et indblik i, hvordan du bliver synlig på Google i de organiske søgeresultater og udnytter det store potentiale, Google giver, til at skabe opmærksomhed hos din målgruppe.

Hent din gratis guide

Følg Atcore


Recommend on Google

Mød Atcore

Atcore er specialiseret i at optimere digitale forretninger. Vi hjælper dig med at få mest muligt trafik til din forretning, sikrer at flere besøgende foretager værdiskabende handlinger, og skaber loyale kunder. Vi er et senior Team med de rette ambitioner og erfaringer, til at skabe en succes sammen med dig!

Mød dit Atcore Team