SEOnsdag: Brandsøgninger vs. Ikke brandsøgninger

Thomas Rode om brandsøgninger

(3) Kommentarer21. marts 2012 under SEO

SEOnsdag: Brandsøgninger vs. Ikke brandsøgninger
5(100%) 2 votes


I dagens udgave af SEOnsdag fortæller SEO specialisten Thomas om forskellen på brandsøgninger og søgninger uden brandnavn. Hvorfor er det vigtigt at adskille de to? Hvordan kan du bruge det i din planlægning fremover? Det er nogle af de ting du får svar på i denne video.

Vi har kørt SEOnsdag som et forsøg i dag og de tre forgående onsdage. Nu holder vi en pause, men hører gerne fra dig, hvis du har nogle forslag til fremtidige emner i vores videoer. Hvad vil du gerne vide mere om? Skriv enten til mig på db@atcore.dk eller Thomas Rode på tr@atcore.dk med dine forslag, så vil vi forsøge at samle dem og få skudt noget mere video.

Gik du glip af de tidligere SEOnsdage? I sidste uge handlede det om Duplicate Content og ugen inden det om sociale mediers indflydelse på SEO. I første uge så vi nærmere på SEO vs. SEM, og inden det kiggede vi på fremtidens SEO.

Ved du egentlig ikke lige, hvor du skal starte med alt det her SEO? Så læs vores blogindlæg om søgemaskineoptimering for begyndere.

Om forfatteren

Denice Brun

Head of Marketing

Denice er Atcores Inbound Marketing Manager og blogger om nyheder indenfor online marketing, brugen af sociale medier, discipliner indenfor konverteringsoptimering og retention.
Se profil ›

SEOnsdag: Brandsøgninger vs. Ikke brandsøgninger
5(100%) 2 votes

Tags: , , , , , ,

Kommentarer

  1. […] – ingen kommentarer TweetI sidste uge sluttede vi denne omgang af SEOnsdag af med videoen om brandsøgninger vs. ikke-brandsøgninger. I alt har vi udgivet 5 videoer med Thomas Rode, der taler om forskellige aspekter af […]

  2. Hvorfor skal jeg blogge siger: 4. april 2012

    […] Som jeg tidligere har nævnt, skal du tænke over hvad din blog skal handle om. Jo mere fokuseret det er, jo bedre. Blogging på Atcore handler om alt indenfor online marketing. Vi skriver både om problemstillinger, som vores kunder kan komme ud for, ting der rør sig i branchen, og oplysende indlæg. […]

  3. […] Derudover viser Googles analyse, at vi søger, mens vi ser TV. Det betyder, at det nu giver større mening end nogensinde, at dine TV-annoncer hænger sammen med din online tilstedeværelse og ikke mindst de søgeord og fraser, du figurerer på Google med. Kører du eksempelvis en TV-kampagne for din vinterkollektion, er det en god idé at kombinere denne med en søgeordsstrategi, der inddrager “vintertøj”, “overtøj til vinter” og “varmt tøj”. Husk også at inkludere brandsøgninger. […]

Få vores gratis 42 siders guide til SEO

Hvor starter du, når du er på udkig efter et specifikt produkt, service eller virksomhed? Langt de fleste begynder deres søgen på Google.

Vi giver dig et indblik i, hvordan du bliver synlig på Google i de organiske søgeresultater og udnytter det store potentiale, Google giver, til at skabe opmærksomhed hos din målgruppe.

Hent din gratis guide

Følg Atcore


Recommend on Google

Mød Atcore

Atcore er specialiseret i at optimere digitale forretninger. Vi hjælper dig med at få mest muligt trafik til din forretning, sikrer at flere besøgende foretager værdiskabende handlinger, og skaber loyale kunder. Vi er et senior Team med de rette ambitioner og erfaringer, til at skabe en succes sammen med dig!

Mød dit Atcore Team