Favoritblogs om UX, marketing indsigt og Simon Sineks “Why”

(1) Kommentar1. november 2011 under Content Marketing

Favoritblogs om UX, marketing indsigt og Simon Sineks “Why”
5(100%) 1 votes


De seneste uger har jeg forsøgt at samle teamets favoritblogs. Det har været en samling af både professionelle værktøjer, personlige interesserer og inspirations-blogs. Denne uge er sidste omgang. Jeg tager gerne imod forslag til et nyt tema 🙂

UX booth

favoritblog

Den første i denne uge er min personlige favorit – UX Booth. Det er svært ikke at være farvet af min uddannelse som konceptudvikler i min hverdag. Både når jeg oplever god og dårlig UX laver jeg et mentalt notat. På den måde kan jeg både lade mig inspirere af dem, der gør det godt, og udfordre mig selv til mentalt at optimere dårlige løsninger. UX booth er min favorit, fordi den formår at udfordre og udvide min opfattelse af, hvad god user experience er.

MarketingSherpa

Kaptajn Gullak har også en blog, der er hans favorit. Marketing Sherpa er propfuld af statistikker, inspiration og guides til at forbedre marketing ansvarliges arbejde og resultater.
Sebastian siger desuden: “Marketing Sherpa har igennem mange år lavet værdifuld branche indsigt, case-studier, og guides baseret på et grundigt data-grundlag.

Re:Focus

Vores nyeste kollega på Blegdamsvej, Jacob, er utrolig inspireret af Simon Sineks bog “Start with Why” og siger at den har ændret den måde, han opfatter motivationen i, hvordan mennesker handler med andre.

Jacob fortæller; “Hvad er det der gør at vi får tillid til andre mennesker? Hvad er det der gør at vi stoler på andre – uden omtanke – hvis vi ser og oplever at de tror på og gør det samme som os selv? Denne blog giver indsigt i Simons personlige oplevelser og tanker

Bloggen samler op på den tid der er gået mellem “Start with Why” kom ud til i dag og strækker sig langt ud over bogen. Simons personlige “why” er at inspirere andre mennesker til at gøre det der inspirerer dem.

Vores “Why” på Atcore er, at vi vil gøre det lettere for danskerne at finde det, de leder efter på nettet. Har du også et why?

Om forfatteren

Denice Brun

Head of Marketing

Denice er Atcores Inbound Marketing Manager og blogger om nyheder indenfor online marketing, brugen af sociale medier, discipliner indenfor konverteringsoptimering og retention.
Se profil ›

Favoritblogs om UX, marketing indsigt og Simon Sineks “Why”
5(100%) 1 votes

Tags: , , , , ,

Kommentarer

  1. […] til fælles. Skab et fælleskab. Her er det vigtigt at have et formål med din virksomhed. Dit ”hvorfor” som Simon Sinek prædiker. Her på Atcore har vi eksempelvis en pagt, der skal sikre en optimeringskultur baseret […]

Få den ultimative guide til Landingpage optimering

Vi giver dig den ultimative guide til at optimere dine landingpages. Guiden gennemgår bl.a. de otte mest givende steder at optimerer samt et helt afsnit omkring optimering af sider til Mobil.

Følg Atcore


Recommend on Google

Mød Atcore

Atcore er specialiseret i at optimere digitale forretninger. Vi hjælper dig med at få mest muligt trafik til din forretning, sikrer at flere besøgende foretager værdiskabende handlinger, og skaber loyale kunder. Vi er et senior Team med de rette ambitioner og erfaringer, til at skabe en succes sammen med dig!

Mød dit Atcore Team