Atcores top 10 indlæg for 2014

pokal

Ingen kommentarer23. december 2014 under Aktuelt

Atcores top 10 indlæg for 2014
5(100%) 1 votes

Vi nærmer os årets udgang og derfor har jeg i denne anledning samlet de mest populære og relevante indlæg for 2014.
Det gennemgående i alle indlæggene er tips, tiltag eller en konkret vejledning som har været meget populære blandt jer læsere. Så har du endnu ikke fået læst alle sammen eller blot ønsker at blive genopfrisket med gode tips, har du her muligheden.

#1: Sådan får du mest ud af sociale medier (10 tips)

I årets mest populære indlæg fik du 10 tips til, hvordan du får mest ud af de sociale medier.

Sociale medier er blevet en fast del af store såvel som små virksomheders marketingstrategi, hvilket giver god mening, for størstedelen af Danmarks befolkning er på de sociale medier, så hvorfor ikke være til stede der hvor din målgruppe er.

#2: 10 digitale tiltag marketingansvarlige skal forholde sig til i fremtiden

På en andenplads finder vi indlægget, der handler om, hvordan marketingansvarlige skal forholde sig til fremtiden – 10 punkter du som marketingansvarlig bør overveje at implementere i dag.

Markedsføring er ikke det samme, som det var for 20 år siden. Der sker hele tiden en udvikling med nye muligheder, hvilket kan være svært for virksomheder at sortere i og samtidig er det en længere process at implentere nye tiltag.

#3: 5 fejl du begår på dine lead-genererende landingpages

Dine lead-genererende landingpages er vigtige på dit website ligesom dine produktsider. En landingpage kan skabe megen værdi, hvis den formår at konvertere dine besøgende til leads.

I dette indlæg får du indblik i, hvilke 5 fejl du begår på dine lead-genererende landingpages og tips til hvad du kan gøre for at optimere dem.

#4: 10 tips til effektive emnelinjer i dine emails

Emailmarkedsføring er stadig en af de mest effektive kanaler, at benytte for at opbygge relationer til dine potentielle kunder samt til at dele ud af din viden indenfor dit område.

Et er at sende emails ud, modtagerne skal også finde de emails de modtager interessante nok til at ville åbne dem. I indlægget her får du 10 tips til effektive emnelinjer til dine nyhedsbreve.

#5: Derfor er annoncering på Youtube effektivt

Med Youtube annoncering er der mange fordele, bl.a. kan du selv opsætte dine annoncer, så du kun betaler, hvis din målgruppe ser din video.

Youtube er samtidig en del af Google hvilket kan hjælpe dig med at komme op i søgeresultaterne. I indlægget her får du argumenterne for, hvorfor Youtube annoncering er effektivt.

#6: Vildleder du dig selv, når du A/B-tester?

En af fordelene ved A/B splittests er at de lette at tilgå. Der findes mange forskellige værktøjer som kan tages i brug, det er dog vigtigt at du er opmærksom på at der er faldgruber ved selv de bedste værktøjer.

Skal du have nye implementeringer på dit website, vil det være en god idé at splitteste forinden, så det ikke kun er baseret på løse hypoteser. I indlægget her, får du et indblik i, hvordan A/B splittests typisk kan vildlede dig.

#7: Har du ryddet op i din linkprofil på dit website?

I oktober blev Google Penguin-algortimen genopfrisket, hvilket betød at de der havde ryddet op i deres linkprofil fra forrige opdatering ville se en forbedring i deres organiske trafik. De der endnu ikke har fået ryddet op i deres linkprofil vil kunne opleve negative resultater i deres organiske trafik og placeringer i søgeresultaterne.

På en syvende plads får du indblik i hvorfor du oplever negativ organisk trafik, samt hvad du skal gøre når du rydder op i din linkprofil.

#8: Sådan laver du content til Lead Nurturing

Selvom dette indlæg ligger på en ottende plads, er indlægget ikke mere end en måned gammel – hvilket må siges at være et af de mere populære indlæg.

Lead Nurturing er disciplinen i at pleje leads med relevant information på det rigtige tidspunkt. Den relevante information du deler skal uddanne og hjælpe dem i deres beslutningsproces, så de er top-of-mind, når de er klar til at tage deres købsbeslutning.

#9: Derfor bør enhver e-commerce-ansvarlig investere i CRO

Hvis du har en webshop er dit primære mål at sælge produkter. Selvom du har rigeligt med trafik til din side, er det ikke ensbetydende med at de konverterer.

Derfor er bør du investere i CRO (konverteringsoptimering) hvis du er interesseret i at se målbare resultater, som du kan gå videre med. I indlægget her får du argumenter for, hvorfor enhver e-commerce-ansvarlig bør investere i CRO.

#10: Sådan skaber brugeranmeldelser tryghed og øger konverteringer

Når du overvejer at købe et produkt spørger du dine venner, familie, dit netværk på de social medier eller/og Google. Med en søgning på Google vil der i de fleste tilfælde dukke en række anmeldelses sites og debatforaer frem, hvor du kan få andres meninger om det produkt du er i overvejelsesfasen til at købe.

Årets sidste og mest populære indlæg handler om hvordan brugeranmeldelser skaber tryghed og øger konverteringer.

Listen er baseret på eksterne besøg på bloggen og flere af indlæggene er skrevet af vores specialister, hvorfor disse indlæg skaber maksimal værdi for dig som læser. En stor tak til alle jer der læser med og vi ser frem til at dele endnu flere indlæg i 2015!

Glædelig jul samt et godt nytår til dig og din kære fra alle os hos Atcore 🙂

Om forfatteren

Bettina Madselius Petersen

Inbound Marketing Coordinator


Se profil ›

Atcores top 10 indlæg for 2014
5(100%) 1 votes

Der er lukket for kommentarer.

Følg Atcore


Recommend on Google

Mød Atcore

Atcore er specialiseret i at optimere digitale forretninger. Vi hjælper dig med at få mest muligt trafik til din forretning, sikrer at flere besøgende foretager værdiskabende handlinger, og skaber loyale kunder. Vi er et senior Team med de rette ambitioner og erfaringer, til at skabe en succes sammen med dig!

Mød dit Atcore Team