Telia bredbånd

58% bedre konvertering og 24% flere bestillinger

Udfordring: Telia ønskede hjælp til at øge konverteringsraten for bredbånd på telia.dk og endeligt at øge antallet af bestillinger i selve check-out-flowet for bredbåndsprodukter. Opgaven var bundet af Telias overordnede kommunikation inden for bredbånd, og således var det Atcores opgave at løse forbedringspotentialet inden for de givne budskabsrammer.telia-grafik-indlæg

Løsning: Atcore løste opgaven ved analyse af telia.dk’s eksisterende besøgstrafik og en kvalitativ analyse af selve bredbåndssiderne i check-out. Blandt anbefalingerne var tilføjelsen af simple call-to-actions på forsiden og et re-design af selve check-out-flowet til bestilling af bredbåndsprodukter.

Leveringen bestod af:

  • Trafikanalyse af telia.dk
  • Kvalitativ analyse af telia.dk
  • Design af call-to-action
  • Re-design af check-out-flow
  • A/B-testing af løsningsforslag

Resultat: Atcore kunne med 98% statistisk sikkerhed påviser en forbedring af konverteringsraten inden for bredbånd på 58% og en stigning i antallet af bestillinger med 24% igennem check-out-flowet.

Atcore arbejdede med Telia i perioden marts 2013 til december 2014.

Læs mere om Atcore: CROA/B-splittest

Følg Atcore


Recommend on Google

Mød Atcore

Atcore er specialiseret i at optimere digitale forretninger. Vi hjælper dig med at få mest muligt trafik til din forretning, sikrer at flere besøgende foretager værdiskabende handlinger, og skaber loyale kunder. Vi er et senior Team med de rette ambitioner og erfaringer, til at skabe en succes sammen med dig!

Mød dit Atcore Team

Få updates & tips på mail

For Marketing og webansvarlige, der vil sidde forrest i bussen.

CheckNy viden inden for online marketing

CheckKonkrete guides og hjælp til at optimere din forretning

Tilmeld nyhedsbrev